4 Ekim 2012 Perşembe

Gezi Zamanı.. Antalya - Kemer

2011 Mayıs gezi notlarından...


Çok okuyan değil çok gezen bilir derler..
Güney şehri ya yaz, kış güneşli bilirdim Antalya'yı..
Yağmuru, soğuğu gelip geçer diye düşünürdüm taaa ki
Mayıs ayında Antalya'da tatil yapıncaya kadar...
Ne şaşkın havası varmış sabah güneşli akşam yağmurlu :)
gezip görünce anladım ki Antalya'da sağnak yağmurlar çok olurmuş :)
Güneşli ve parçalı bulutlu bir günden Antalya :)


Antalya - Kemer

Antalya sınırlarına yaklaşırken bizi, benim tabirimle beyaz gelincikler karşılıyor..
Yol boyu merak ettim bu beyaz gelincikler aslında nedir diye sonrasında öğrendim ki bunlar
haşhaş çiçeğiymiş :) iyi amaçlı kullanılması dileği ile :)
Bu şekilde çok güzel görünüyorlar...



beyaz gelincik tarlaları :):)



deniz şehirleri hep başkadır

Antalya - Kemer

 Antalya Kemer'den başlayıp , Kaş'ta biten tatilimiz boyunca beni en çok etkileyen
deniz ve ormanın bir aradaki güzelliği.
İlk durağımız Kemer adını, geçmiş zamanlarda halkın kendini sellerden
korumak için yaptığı kemerler almış. 
Kemer'in antik kentleri Olympos ve Phaselis hala ayakta ve
bizim için geçmiş zamanlara ışık tutuyor.



Phaselis


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder