21 Ekim 2012 Pazar

Hafta Sonu Molası :)


Hoşgeldin sonbahar ne çok beklettin bizi :)
Ekim ayının son haftasına girmek üzereyken nihayet Bursa'da
hava soğuk yüzünü göstermeye başladı.
Genelde insanlar ya hep yaz olsun ister yada hep kış 
ben ise 4 mevsimide seviyorum
yaz sonrası sonbaharı bekliyorum sonra kışı
kışa doyduktan sonra ilkbaharı özlüyorum sonrada yazı :)
bu cografyada yaşayıp her mevsimi görebildiğim için çok şanslı hissediyorum
tabi küresel ısınmanın etkileriyle artık
sonbaharın ve ilkbaharın biraz teğet geçmesini saymazsak :(
Gelmek bilyemen sonbahar nihayet geldi gibi
yağmurluklar çıktı , üst üste giyinilmeye başlandı :)
seviyorum sonbaharı her yer sarı turuncu :)
ah bide yağmur yağsa..


-------------------

Sonbahar geldi  geceler uzamaya başladı ve el işleri çıktı ortaya
bende bikaç yıl önce başlamış olduğum Goblen'i çıkardım,
göçmenlerin deyimi ile Goblen ama genel ismi ile çarpı işi


Tabi benim yaptığım çarpı işinin biraz deli işi :)
işleme tablosu ve ipleri Bulgaristan'dan geldi
işlemesi daha sık ve biraz büyükce bir tablo
bakalım bu kış bitecek mi :)
bitince çok güzel olacak ama biraz sabır istiyor..



yağmurlar henüz başlamasada ben sonbarı getirdim..
Bayram arifesinde herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum :)




1 yorum:

  1. BENDE ÇOK SEVERİM SONBAHARI YAĞMUR SESİNDE YAPRAK HIŞIRTILARINDA YÜRÜMEYİ...BENDE BEKLERİM...BUYURUN GELİN.

    YanıtlaSil