30 Aralık 2012 Pazar

Yılın son günleri...

MUTLU YILLAR



































Acısıyla, tatlısıyla bir yıl daha son buluyor
bu yıl neler kazandım, neler kaybettim; artılar eksileri kurtarıyormu acaba
bir sınavın hepinden koştum yılın ilk 6 ayında kabus kpss
bazı hayaller için beklemek zorunda kaldım bu sebeple bekledim ve bekliyorum..
sonra dostluklarımı gözden geçirdim; beni üzenlerden uzaklaştım..
 tam olarak yapamasamda insanlara bana değer verdikleri kadar değer vermeye başladım
sevdikleri kadar sevdim
hayatımın dostu çok uzaklardan geldi, Türkiye'ye döndü
 yeni yine yeniden hep birlikteyiz
eski dostluklar çocukluk arkadaşları gibisi yok bunu yeniden öğrendim
bu yıl eşimi daha çok sevdim dolu dolu bir yılı birlikte bitirdik
.............
dualarım oldu bu yıl, gözyaşlarım oldu, caresizliğim oldu 
hayatta bazı gerçeklere inanmak istemediğim zamanlar oldu
bitanecik teyzemi kaybettim ölüm acısını yaşadım yeniden onun çaresizliği yaşadım
meğer büyükler yaşlanıyormuş bunu gördüm
annemin kıymetini bir kez daha anladım bu yıl
...
artılar +++++
yılın son aylarında mutlu olduğum güzel bir işim oldu 
sağlıklıyım, harika bir eşim var,
güzel dostuklarım var, annem yanımda,
4 tane dünya tatlısı yeğenim var, ablalarım var
eşimin ailesi, akrabalarım var yani çok çok büyük bir ailem var
mutluyum , huzurluyum
...........
herşeye rağmen artılarım eksilerimi kapatmış bu yıl
ne mutlu bana
........

Yeni bir yıla girerken herkese artılarının ağır basacağı bir yıl diliyorum
MUTLU YILLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder